IK HEB EEN PROBLEEM!

Ik heb betaald, wat nu?

Zodra u betaalt, wordt u omgeleid naar onze registratiepagina om een ​​account aan te maken en aan de slag te gaan. Je ontvangt ook een e-mail met een link om te registreren. Als u dit niet krijgt, neem dan hieronder contact met ons op.

Ik zie geen veranderingen!

Zodra u klaar bent met instellen, ziet u binnen enkele uren wijzigingen en resultaten binnen enkele dagen! Houd in gedachten dat onze service echte volgers genereert via marketingtechnieken! Verwacht geen directe volgers!

Ik kan nergens boeten op de Social Envy-site om in te loggen?

U vindt een inlogknop onderaan onze website. Of bezoek service@socialenvy.co

Ik wil mijn doelgroep veranderen!

Super goed! We kunnen dit altijd voor u doen. Stuur ons gewoon een e-mail met uw Instagram-gebruikersnaam, met nieuwe hashtags, gebruikersnamen, locaties of een van de targetingopties die we hebben op de pagina Hoe Werkt Het ! U kunt ons deze informatie ook rechtstreeks vanuit uw account sturen zodra u bent ingelogd.

SOCIAL ENVY VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik mijn account gebruiken tijdens Social Envy?

Natuurlijk! Met onze service kunt u uw account blijven gebruiken en regelmatig posten. We brengen het verkeer binnen terwijl u zich concentreert op uw inhoud!

Zijn de volgers echt?

Dat zijn ze zeker! We bieden geen directe, nep-volgers. In plaats daarvan bieden we marketing via hashtag (en andere optionele targeting en agressieve functies) marketing.

Doe je aangepaste bestellingen?

Ja absoluut! Neem voor grote of aangepaste bestellingen contact op met ons ondersteuningsteam voor assistentie. We zullen ons best doen om met u samen te werken aan alle specifieke services die u nodig hebt.

Wat zijn de gratis extra functies voor meer groei?

Momenteel hebben we twee extra agressieve functies, zoals hieronder, om ze te gebruiken met een actief abonnement - stuur ons gewoon een e-mail! 
Volgen / Ontvolgen: we volgen accounts en volgen daarna dezelfde accounts, dit is een zeer sterke methode om volgers te krijgen, omdat mensen een hoge kans hebben om terug te volgen. Je huidige versie is niet effectief. 
Opmerkingen: Ideaal voor bedrijven, becommentarieer duizenden profielen in de loop van de tijd. We hebben eenvoudigweg nodig welke opmerkingen u zou willen geven. We raden emoji's aan - deze resulteren in een positievere sfeer en kunnen worden gebruikt voor absoluut elke post, dus het is een goede manier om volgers te krijgen.

Kan ik mijn Instagram-account instellen op privé?

Een van de grote verschillen met Social Envy is dat JA - u kunt uw account privé houden en onze service blijft effectief. We raden aan om het openbaar te houden voor maximale efficiëntie, maar het is helemaal niet nodig.

MEER VEELGESTELDE VRAGEN

Als ik annuleer, verdwijnen mijn volgers dan?

Nee, zij willen niet! De volgers die je hebt opgedaan tijdens het gebruik van Social Envy zijn van jou! Onthoud - de volgers die je hebt opgedaan volgen je omdat ze actief kiezen, ze tonen interesse in je profiel en wie of wat je te bieden hebt.

Ik ken mijn doelgroep niet?

We hebben een website die u kan helpen! Bekijk hashtagsforlikes voor populaire hashtag-gerelateerde onderwerpen, en onthoud - we kunnen ons ook richten op locaties, geslacht, volgers en volgingen van gebruikersnamen en meer! Als u meer hulp nodig heeft, kan onze casemanager uw doelen voor u instellen!

Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

U kunt ons zeker e-mailen als u dit doet, om eventuele onderbrekingen in de service te voorkomen :)

Plaats ik hashtags op mijn berichten? Wat kan ik nog meer doen voor mijn Instagram?

Ja! We raden altijd aan een blok hashtags van hashtagsforlikes achter te laten als eerste reactie op je berichten. Dit geeft je meer likes en engagement in het algemeen!

Hier zijn een paar extra tips: 
1). Bekijk onze blog! www.socialenvy.co/blog voor tips en trucs om uw bericht echt te optimaliseren. 
2). Plaats de eerste opmerking van elk bericht dat u plaatst met hashtags met betrekking tot het onderwerp. We raden ten sterkste aan om hashtagsforlikes te gebruiken, omdat je ook meer likes op je posts krijgt. 
3). Plaats tussen 19.00 uur en 21.00 uur lokale tijd, omdat dit een goede dekkingsperiode is.

FACTURERING EN ABONNEMENT

Kan ik het PayPal-account wijzigen dat ik betaal?

Op dit moment kunt u het PayPal-account niet wijzigen. We raden aan om contact met ons op te nemen en we kunnen uw huidige pakket annuleren, waarna u zich opnieuw kunt abonneren op een nieuw PayPal-account.

Hoe kan ik mijn plan wijzigen of moderniseren?

Als u uw plan wilt wijzigen of upgraden. Neem contact met ons op en wij zullen dit voor u organiseren.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Er zijn twee zeer eenvoudige manieren om dit te doen! U kunt hier inloggen op uw account en naar Dashboard> Facturering gaan en Annuleren klikken.Of e-mail ons en wij kunnen voor u annuleren.

Waarom is mijn betaling opgeschort?

Dit is gebeurd als gevolg van onvoldoende saldo of betaalmethode bij PayPal, zorg ervoor dat het geld beschikbaar is of dat er een juiste betaalmethode is bijgevoegd (PayPal). Als er beide zijn, neem dan contact op met PayPal, want er is mogelijk een probleem!

Uw service blijft ononderbroken staan ​​terwijl dit is opgelost.

Betalingen en restituties

Als u zich zorgen maakt over een betaling en een terugbetaling nodig heeft, kunt u ons hieronder e-mailen of op hello@socialenvy.co voor een snelle oplossing.

Snel kontact

Telefoon:
Australian Assistance: +61 2 8417 1058
New Zealand Assistance: +64 9-801 8019
Canadian Assistance: +1 647 243 4018
United Kingdom Assistance:+44 20 8068 5609
United States Assistance: +1 844-445-3616

E-Mail:
hello@socialenvy.co

Social Media:
Facebook
Instagram